THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday 16 July 2011

hehe korean group

hihihi korunk mesti knal dgn group ni kan?? :-)
tgh meletop die pasaran....hehe ni la BOYFRIEND aku klu korunk sume nk taw~~ 
lalalala...jgn jeles...
cute bgt an .....
hehe sgt cumil...ni plak lagu diorg yg aku minat sgt :-P
wink wink...luv it...
terasa mcm diorg nyanyi utk aku jerk!!
korunk jgn mare~~lalala

 
layan..jgn tak layan..
diorg ni bkn hnye ada paras rupe
tp ada bakat jugaklah...
bukan senang nk dpt pakej bakat ngn rupe nih,,,
hehe maklumla..bf aku...:-P
comelnyer diorg pakai kaler oren..
pasni aku pun nk serba oren..hihihi
kasut da ada da....baju jerk blum...haha 
~~~sukenyer~~~

skunk aku nk pkenalkn sorang2 anggota diorg..hehe korunk pun sure da knl punyer la...
tp pesalahnyer aku nk letak sbb diorg ni menceriakn blog aku la!!hehe..
 ni youngmin n kwangmin...agak2 korunk blh bezakan x dorunk ni sbb dorunk ni
~~TWIN~~
haaa skunk korunk da blh bezakan dorunk kan??hehe...
youngmin si rambut karat yg nakal nih...
kwangmin plak original version pnyer rambut..ngeh3~~
both of them CUTE!!
ni DONG HYUN
ape yg aku suke pasal die ni sbb suare die..
perhh....
sedap mcm strawberry...huhuhu
muaaxxcchh
ni lg sorunk yg terkenal dgn kelunakkan suare die..
JEONG MIN
tu bg aku la..bg korunk aku tataw la kn..
suke dgr sore die...muke die plak
xley blah..aku tgok ada sikit2 mcm muke choi siwon (super junior)
adik bradikkah??hehe...

ni  plak MIN WOO..
aku rs die paling kecik kot dlm group bf nih
comel jerk kn orgnye..hihihi
yg muke masculin ni namanyer
HYUN SEONG
die ni takde la cute tp kategori hensem la kn~~
ape2 pown,sume pakwe2 lam group ni 
sume aku suke n bf aku...haha
muaaaxxcchhkk BOYFREND!!

0 comments: